Standardy obsługi odbiorców oraz sposoby załatwiania reklamacji reguluje Rozdział 9 Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków - "Standardy obsługi odbiorców usług, w tym sposoby załatwiania reklamacji oraz wymiany informacji dotyczących w szczególności zakłóceń w dostawie wody i odprowadzaniu ścieków" z dnia 26 sierpnia 2021 roku.

Zachęcamy do dokładnego zapoznania się z treścią tego dokumentu.

 

Dokumenty do pobrania

Komunikaty

ikona Podaj stan wodomierza
ikona Zgłoś awarię

Biuro Obsługi Klienta

Zakład Usług Wodno-Ściekowych Sp. z o.o.
ul. Krótka 9 | 69-100 Słubice
tel. + 48 95 758 26 65 w.11
kontakt@zuws.pl | www.zuws.pl

Pracujemy od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7.00 do 15.00.

Jakość wody

Aktualne taryfy

Oferty pracy

Podpisz umowę